Dodávání objednávek

Termíny, ceny a způsoby dopravy objednávek

Pravidla plateb:

On-line platba předem (např. platební kartou.) musí být provedena do jedné hodiny od potvrzení objednávky, jinak se platební brána uzavře a platební údaje přestanou být platné. Bankovní převod musí být uskutečněn do 7 dnů.

Nezaplacené objednávky nemusíte mazat, ani nám kvůli nim psát a odvolávat je, po čase se smažou automaticky. Mezitím můžete klidně objednávat dál, nikoho nijak nepenalizujeme.

Pouze, pokud byste si nepřevzali zboží na dobírku a vrátilo se nám, můžeme po vás v budoucnu požadovat potvrzení objednávky, pokud by se to stalo vícekrát, můžeme vaši adresu zablokovat.

Dodací podmínky a platební podmínky

1. Dodací lhůta:

1.1. Dodací lhůta k odeslání zboží je uvedena a liší se dle způsobu dopravy, který si kupující zvolí dle vlastního výběru, na objednávce před jejím odesláním a pohybuje se dle druhu, celkové váhy, rozměrů a způsobu dopravy zboží a vybraného dopravce mezi 1–10 pracovními dny.

1.2. Prodávající vyřizuje objednávky nejpozději do druhého pracovního dne a pokud je dopravcem Česká pošta s. p., objeví se u objednávky v zákaznickém účtu kupujícího přepravní číslo zásilky, sloužící ke sledování jejího pohybu, reklamaci, přípravě úpravy dodání nebo uložení zásilky.

1.3 Pokud je dopravcem Česká pošta s. p., nenese prodávající zodpovědnost za případná zpoždění, vzniklá na straně dopravce a kupující se musí s reklamacemi obracet na dopravce, v čemž je mu prodávající nápomocen.

1.4. Pokud je dopravcem Česká pošta s. p. a dojde ke ztrátě zásilky dopravcem, prodávající zašle kupujícímu neprodleně, jakmile je o této situaci informován, nové zboží a reklamaci a náhradu následně vyřizuje s Českou poštou sám prodávající.

1.5. Dodací lhůta zásilek do zahraničí může dle různých podmínek v cílových zemích dosáhnout až jednoho měsíce, přičemž zboží obvykle opouští Českou republiku do 5 pracovních dnů. Reklamace dodání či ztráty zásilky od okamžiku, kdy opustí území České republiky, je věcí kupujícího, do tohoto okamžiku prodávajícího.

1.6. Prodávající si vyhrazuje v zájmu kupujícího právo odmítnout objednávku fyzického zboží, která by měla být doručena do takových zemí, s nimiž má zkušenost, že se v ní zásilky ztrácejí a nebývají pravidelně doručovány kupujícím. Do takových zemí by měl v případě správného vyplnění doručovací adresy automaticky odmítnout možnost objednání již sám systém elektronického obchodu a kupující by se ve vlastním zájmu neměl snažit tento systém obejít např. nesprávným vyplněním polí formuláře. Takto nesprávně vyplněná objednávka, pokud ji neodmítne automatický systém, bude následně prodávajícím odmítnuta při kontrole.

2. Dopravce si vybírá kupující na své objednávce před jejím odesláním a v současnosti jsou dopravci:

2.1. Česká pošta, s.p.

2.2. ArtPorte s.r.o – jen v případě osobního dodání a jen Praha 1, 2, 3, 7, 8 a 9.

2.3. Dodávky elektronického zboží (dat) jsou realizovány e-mailem, obsahujícím odkaz ke stažení či lektoraci ve formátu *.pdf.

2.4. Zvláštní službou je lektorace textu. Lektorace je standardně zasílána do 14 dnů od obdržení textu, nejdéle do 1 měsíce. Protože je však závislá na práci jednoho konkrétního lektora, jemuž byl text zadán a který zvláště v případě rozsáhlejších textů může strávit čtením díla i mnoho dnů, a může např. onemocnět a podobně, může výjimečně dojít ke zpoždění ve vypracování lektorace. Autor se může kdykoliv informovat na stav zpracování lektorace na tel.: +420 605 423 164 (pracovní dny 10.00–17.00). Pokud by nebyla lektorace vypracována ani do jednoho měsíce od zaslání textu, má zákazník nárok na plné vrácení platby, a to bez prodlení.

2.5. Termíny dodávek korektur a dalších textových prací vytvářených dle zadání zákazníka se řídí jejich rozsahem a jsou vždy specifikovány na stránce produktu (objednávky).

2.6. Termíny konání a obsah kurzů a dalších akcí jsou vždy specifikovány na stránce produktu (objednávky).

2.7. Společnost ArtPorte, s.r.o. neprovozuje fyzickou provozovnu s osobním prodejem.

Poštovné a balné Česká republika

3. Prodávající neúčtuje balné.

4. Výši poštovného a způsob platby si kupující zvolí dle vlastního výběru na své objednávce před jejím odesláním. Náš systém automaticky nabídne kupujícímu jen takové způsoby platby, dodání a výši poštovného, které jsou možné u zvoleného typu, případně celkových rozměrů, váhy a místa dodání, a kupující si mezi nimi může vybrat ten, který mu připadá nejvhodnější, přičemž možnosti jsou řazeny od nejlevnější k nejdražší.

5. Ke každé objednávce je automaticky vystaven platební doklad, který je možno si stáhnout či vytisknout z internetu na adrese: https://ArtPorte.cz v sekci: Můj účet / Přehled objednávek ve formátu pdf.

Poštovné a balné do zahraničí

6. Platí všechny body uvedené výše s výhradou bodu č. 1.6.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Pro doručení účtenky je nutné, aby zákazník při vytváření platby předal platební bráně funkční e-mailovou adresu. Datovou zprávu předává společnost ThePay do EET v okamžiku autorizace platby. Obdržený Fiskální identifikační kód (FIK) následně předává provozovateli a zobrazuje na účtence zákazníkovi. Zobrazení účtenky zajišťuje společnost ThePay prostřednictvím tzv. stavu platby, což je rozhraní, ve kterém mohou zákazníci sledovat, v jakém stavu se nachází jimi zadaná platba. Do stavu platby má každý zákazník přístup přes odkaz na webovou stránku zaslaný na zadaný e-mail v okamžiku odeslání platby na platební bráně. Jde o odkaz s názvem Informace o vaší platbě z www.ArtPorte.cz zaslaný společností ThePay. Po jeho rozkliknutí si zákazník může zobrazit účtenku se všemi náležitostmi. Účtenku si může vytisknout (obvykle klávesovou zkratkou Alt + P) či uložit v počítači (např. jako snímek obrazovky PrintScreen a podobně). Pokud zákazník ve své poště email s odkazem na EET účtenku nevidí, doporučujeme mu zkontrolovat si ve svém e-mailu složky Spam, Nevyžádaná pošta apod., případně seznam zablokovaných odesílatelů.

U dobírek je účtenka věcí dodavatele (např. Česká pošta).